Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

14 Ekim 2009 Çarşamba

BERRA'NIN GECE BAHÇESİ PASTASI

Berra'nın 3 yaş doğumgünü pastası ile karşınızdayım...

Küçük prensesimizin annesi ile yaptığımız görüşmede Berra'nın gece bahçesi adlı filmi çok sevdiğini ,pastasını yapıp yapamayacağımı sordu bende tamam:=) dedim.Ama inanın nasıl dedim bilmiyorum çünkü hiç denemediğim ;üstüne neye benzediğini bile bilmediğim karakterlerdi.. Geceden karakterleri hazırlayıp sabah ilk iş oğlum Kerem'e gösterdim.Kerem karakterleri görünce aa eagle peagle,upsy daisy,maka paka ,ha huu lar deyince tamam dedim oldu bu iş..
Berra ve sevgili Türkan pastayı gördüklerinde anladım ki gerçekten olmuş :=)Ben bu yorgunluğu giderek daha çok sevmeye başladım....




Berra'ya tekrar anne ve babası ile sağlıklı ,keyifli ,uzuuun bir ömür diliyor ve sevgilerimi yolluyorum..

Hiç yorum yok: